miercuri, 3 decembrie 2008

Cristoiu vs. Badea

Pe mai multe blog-uri vad cate ceva despre topul de la realitatea.... cel cu ziaristi... mdea... Ma cracesc de ras, si aici doresc sa aduc in discutie doar doi oameni de presa, mai precis un ziarist si jumatate pe nume "maestrul Cristoiu" si jumatatea tardiva pe nume M. Badea( 1,5 + 0,5 = 2 ).

Mircea Badea
Fratilor, surorilor, dragi romani, ce dreaq este asa "cool" sa-l pupati in cur pe Mircea? Ce stie el sa faca? Ce produce el pentru noi? Ii recunosc stilul inconfundabil, dar comercial de a citi cateva stiri din putinele ziare de calitate ale tarii, stiri pe care unii precum Cristoiu sau "CTP" le scriu muncitoreste, vorba romanului, "cu sudoarea fruntii".

Maestrul Cristoiu
Atunci cand acest titan al mass-mediei din tara, incepea sa scrie, Mirciulica cred ca se incalta cu fesul, mergand in picioare sub pat. Imi aduc aminte ca eram pe la vreo 7-8 ani, iar atunci cand incepea vreo emisiune "Cristoiu-Dinescu", parca intram in transa, ma uita Dumnezeu in fata televizorului; poate nu intelegeam inversiunile si limbajul lor specific, dar ma captau total. Ca o paranteza, mai exista un tip care modereaza revista presei la Antena3, pe nume Radu Cazan. Are omul asta un talent extraordinar in ceea ce face.

Concluzie
Dragii mei, tragand linie, cu umila plecaciune, incerc si eu o concluzie: nu poti alatura si compara pe Cristoiu, Badea, Esca sau Moraru, dintr-un singur si simplu motiv: nu fac acelasi lucru. Cristoiu stie sa scrie, Badea are talent de "Balta Alba", Esca e cu butoane si Morar cu talk-show-ul. Sa nu ma intelege-ti gresit. Ii respect si ii apreciez pe toti, dar nu-i pot compara.

P.S.1 Ca fapt divers: Domnule Cristoiu, ma inclin.
P.S.2 M.Badea: " In lumea asta absoluta, cateii f*t in loc sa puta, iar f*talaii adevarati, nu mai au loc de rahati."

4 comentarii:

Anonim spunea...

cum ii sa vorbesti si nimeni sa nu te asculte ?

RicardoM spunea...

Ce tare esti, "anonimule". Totusi sunt sigur de un individ. De ce ai citit? Oare cum te numesti?

AngelWings spunea...

mmm...eu am citit. acum sunt 2:) dar totusi comentez...de ce trebuie comparat Cristoiu cu Badea? Cat timp scrie Cristoiu, are Badea ce sa comenteze...si comenteaza bine!

Victoria Baltag spunea...

Tu pe bune imi citesti blogurile? NU-mi vine sa cred..............:P