luni, 1 decembrie 2008

Politicianul roman

Dragii mei,

Sincer va spun ca nu sunt sustinatorul vre-unui partid sau unui individ cu eticheta de politician din lume, poate doar mi-a placut C. Coposu. O sa ma intrebati de ce spun asta. Corect... si foarte buna intrebarea; de ce "naiba" imi spune asta mie ca nu are preferinte politice?
Va spun toate astea stimati "plictisiti de tara" pentru a nu ma acuza de cine stie ce in cuvintele ce urmeaza a le scrie in randurile de mai jos. Ca sa va explic exact despre ce este vorba, doresc sa va vorbesc despre alegerile astea de tot .... (bip). Ideea e ca nu stiu ce e in capu vostru dragi votanti, a iesit Geoana.... mare necaz se abate asupra tarii. Voi nu intelege-ti ca tara asta are nevoie de un ministru, de un premier, de un presedinte puternic, eu si mintea mea de cetatean inglodat in datorii ma cutremur. Voi, alegatorilor, nu realizati ca Geoana e doar o "marioneta" si ca alti bibani trag sforile; el niciodata nu va putea face nimic pentru noi, deoarece el trebuie sa plateasca telefoanele mobile pe care le-a dat ca sa iasa, gainile si campania asta uriasa. Nu va intrebati de unde sunt toti banii astia? Va spun eu: sunt imprumutati, el va trebuii sa le intoarca serviciul bibanilor ca pana la urma ei l-au pus. Si uite asa mai trece jumatate de deceniu din viata noastra in care ne vom plange ca suntem furati. Nu fratii mei! Nu "stimati concetateni"! NU! Noi nu suntem furati. Noi suntem cei ce prin votul nostru ne furam pr noi insine. Hai ganditi-va un pic la asta.....

Un comentariu:

Dan Gheorghe spunea...

ai perfecta dreptate. dar cine sa se mai gandeasca la asa ceva? poporul asta e folosit pe post de cobai pentru marile interese politice. suntem niste papusi in mainile celor mari si tari